O garsoniera din Dristor, Bucuresti, a fost prima „casa” a brandului Florarescu, businessul pe care noi doi, miss si mister Florarescu, l-am pornit in plina pandemie, in noiembrie 2020. Noi suntem Alex si Alexandra Stancu, doi tineri, absolventi ai Facultatii de Horticultura.
Alex si-a inceput cariera in domeniul floristic din ultimul an al facultatii, a lucrat timp de doi ani la o florarie din Bucuresti, apoi a trecut la un atelier care se ocupa atat cu comenzi online de buchete si aranjamente florale, cat si cu organizarea evenimentelor private. Intre timp, Alexandra s-a specializat in marketing si comunicare vreme de sapte ani la o companie franceza care se ocupa cu software in agricultura.
Ideea de baza a afacerii era sa aducem pe piata aranjamente cu plante verzi si suculente pentru decorul caselor si al birourilor. In pandemie, oamenii au fost nevoiti sa stea in casa si au simtit nevoia sa decoreze cat mai placut spatiul care nu mai era doar pentru locuit. Comenzile in aceasta directie nu au fost numeroase, in schimb piata a solicitat buchete si aranjamente florale si astfel Florarescu a ajuns sa se adreseze clientilor atat cu aranjamente din plante, cat si cu buchete si aranjamente florale”. Din anul 2022, Florarescu se ocupa si cu decorurile florale pentru evenimente private si corporate.